Monday 19 September 2011

Bagai air di hujung kepala

                         


                        Final exam aku untuk sem 3 ni dah pun bermula. Fuh, apa pun aku x ready da. Tadi first paper aku. Paper ni senang je, jadi aku tak la terlalu mengelabah sangat macam nak jawab paper biology time SPM dulu. Huh yang sakitnya first paper je dah hujan. Huh tepat2 pulak tu pukul 2 ptg hujan turun dengan lebatnya. Aku rasa sungguh syahdu sekali. Apa pun bole, lantas aku pun redah jela dengan member aku naik motor. Nape tak naik kete? Macam biasa la. Budak2 kat sini kan semuanya pentingkan diri sendiri prihatin untuk membantu aku ketika aku susah. Aku je yang jual mahal sebenarnya..
                            Masuk dewan je aku kuyup, basah,, Basah seluar aku. Huh aku heran kenapa cik yang jaga dewan tu dok pandang je seluar aku yang basah tadi. Apa salahkah aku?
                             Huh, sejuk bukan main lagi. Mata aku dok melilau je cari mana ekon. Huh celaka sungguh, ekon tu ada je atas kepala aku. Kuang hajor betul. Masa tu aku memang rasa nak terkencing. Aku tahan je la, aku malas nak kuar g toilet pasal aku takot t kang cik tu pandang lagi seluar aku kat tempat yang basah tadi. Dammm... Aku semakin tak tahan nih... FUHHH nak keluar la.. Bagai air di hujung kepala.. Owhhh macam mana ni...
                              Aku tengok jam, macam sial. Aku baru je sejam setengah duduk dalam dewan tu.. Bukan main hebat lagi aku jawab soalan dengan harapan paling tak pun ada lah 2 jam berlalu. Owh aku masih lagi menahan air daripada keluar. Tak sangka aku ni kuat juga ea.. Ye, tongkat ali... Ahhh haaaaa
                              Aku masih meneruskan pelayaran aku dalam dewan tu tok seketika.. Huh aku tengok makin ramai pulak budak2 ni keluar.. Dah abes jwab la tu. Tak pun fedap mengadap soalan yang sumpah macam pukimak.. Hanya orang macam aku je larat nak mgadap. Aku dah mula rasa xsedap badan la masa tu... Macam nak demam pun ada. Aku betul2 tak tahan la... Aku tengok jam pukul 4.30.. Fuh, masanya dah tiba.. Aku malas nak tunggu sampai pukul 5 suku... Aku letak ketas jawapan aku, dengan banggnya aku bangun. Tau apa jadi? Aku salah parking.... Pedih weiii..pedihhh... Apasal la time tu juga nak salah parking ni? Aku punya muka time tu memang celaka la.... Aduh.. Apa nak buat ni...? Dah la nak terkeluar air, salah parking pulak... Ha sudah. Satu lagi, cik yang sama g tengok seluar aku yang masih basah lagi tu.. Hey dia ni nak apa agaknya ni? Aku da x tahan, aku keluar cecepat. Aku terus balik bilik aku... Aku g toilet depan bilik aku, aku bukak seluar.......................................... Huhhhhhhhhhhhh Lega

No comments:

Post a Comment