Thursday 11 August 2011

Kecelakaan miliku

Korang pernah mandi guna air dari pili bomba x? Aku tahu korang tak pernah dan jangan sesekali korang jeles sebab aku dapat pengalaman yang menyeronokkan tu semalam .. Terima kasih diucapkan kepada pihak yang yang bertanggungjawab kerana tanpa anda aku dan mereka tidak akan mendapat pengalaman yang sangat bes tu. 


Untuk pengetahuan, sejak 2 3 hari lepas, tiga ostel laki tak ada air. Seronoknya. Kami suka mandi ujan, perigi dan longkang. Tapi kali ni advance sikit la pasal guna air pili bomba. Hehehehe..


Boleh korang bayangkan kalau korang tengah berak, dengan tidak semenanya air tak ada? Apa yang korang nak buat time tu? Hah... Wah ianya bagaikan suatu enigma bagi aku pasal yang mengalami perkara tu aku la. Aku rasa macam nak lari laju2 je balik rumah aku, cebok kat umah aku. Kuang hajor punya air! Kalau ye pun xnak kuar, bagitahu la awal2, kalau malas sangat nak bagitahu, tunggu la aku abes berak dulu.... Ni, tibe2 je tak ada. Menci kita tau......


Ha kenapa tak ada air aku xpasti la, mungkin unit pengurusan tak cukup bajet nak bayar air, atau mungkin juga mereka ingin berjimat cermat pasal jimat cermat kan amalan mulia, atau jawapan yang lebih positif, ha mungkin tangki air tersumbat kot. Mungkin la.


Ok apa pun, kejadian tersebut sungguh celaka dan kekhinziran yang amat...Persoalannya, macam mana aku cebok masa tu?





No comments:

Post a Comment