Sunday 14 August 2011

Hilangnya sekor laptop

Ok nak tahu laptop aku kena curi jumaat lepas.. Serius aku cakap, aku memang binggit giler BABI ni. Laptop tu sangat la penting bagi aku. Macam2 benda ada termasukla Luna Maya. Sedihnya bila hilang. Rindunya nak tengok Luna Maya mengawan dengan lembu. Kite tedih ni.. Benci laaa... Tak pe Maya, nanti jepun cari Maya balik ye..?

Pelbagai kerja aku semua ada dalam laptop aku tu dari aku part 1 sampai la part 3 ni. Perh..kenangan tu, kenangan.... Sampai sekarang aku still teringat-ingat masa aku part 1 dulu aku kena buat satu assignment sorang2. Yela, kan group member aku semua boss. Aku pekerja biasa. Kalau ibaratkan orang angkut sampah tu, aku sorang je yang angkat, dorang drive ramai2. Gilir2 la. Bestnye angkat sampah. Sayang kawan2 <3..
Semua tu kenangan....

Tak ketinggalan gambar family aku, gambar raya aku tahun2 lepas semua ada kat dalam laptop aku yang ilang tu.. Owh ye, gambar awek aku pun ada jugak.. perhh....... Sesungguhnya aku tak nak terima semua ni...


Ok kalau korang jadi aku apa korang akan buat? Mesti korang geram tahap setan lahanat punya kan? Ha aku faham, aku faham..

Ok aku ada beberapa tip yang aku rasa bersesuaian kalau nak ajar pencuri ( kalau dapat la) :-




1 Ikat tinggi2 kat pokok hutan dalam keadaan kepala kebawah, kaki pun kebawah. Tinggalkan selama sebulan dan lihat lah hasil yang menakjubkan.
Letak kat kandang babi. Pastikan babi2 tersebut jantan. Biar babi2 tersebut doggie dia. Eah salah, piggie dia.. Kemudian rekod dan letak kat u tube. Pasti ramai yang sukakannya.

2 Ikat tangan dia, kemudian ikat kaki dia, pastu tutup mata dia, pastu ikat mulut dia. Ok setel, pastu letak dalam kotak dan ikat elok2. Pastu biarkan .


3 Sumbat mercun bola kat mulut, hidung, telinga. Owh ye, jangan lupa lekatkan mercun botol kat kote beliau. Pastu bakar satu2. Beliau akan merasa kenikmatannya.


4 Siat kulit beliau pastu golek2 kan kat pasir.


5 Rendam dalam air sampai mati


6 Ajak 50 negro, berikan sup toperdo kepada awek beliau. Pasti disukainya.  Jangan lupa rekod pasal nak wat stok.


7 Ha senang2 bagi je kat saw. Pandai la saw nak buat apa..heheh.





No comments:

Post a Comment