Saturday 20 August 2011

K-Pork Malaysia

Sebenarnya aku heran dan pelik la, asal bukak wall fb pompuan je mesti benda yang sama je. Tak habis2 gambarnya abang2 korea diletaknya... Korea, korea, korea.. Apa bestnya korea ni? Erkk maksud aku pic laki korea la. Kalau pompuan korea xpe. xpe...Ha apa bestnye laki korea ni ha? Mesti gambar dorang jugak pompuan2 Malaysia nak letak. Aku tulis entry ni pasal aku baru je online fb td. Aku tengok la pic member2 aku. Amboi, masing2 dah tertukar muka dah, sume jadi laki. Peliknya. Sayang sangat la dorang kat org korea ni. Minat sangat la tu. Apa yang dorang dapat aku pun xfaham. Dah la kote kecik. Baik dorang kapel dengan Sagna ke, Makelele ke, kan .. Hari2 dapat sup toperdo. Sudah2 la dengan Mr. Korean korang tu. Kalu pompuan2 ni ha minat sangat kat abang2 korea ni, habis sapa nak minat kat laki2 melayu yang pandai main dota, pandai format laptop, melekat kat masjid, yang hari2 isap rokok mildseven, yang sasa, dan yang paling penting tak pandai buat muka gay boy. Ha sapa? sapa?

Sekarang aku dah makin pelik dengan penduduk Malaysia ni ha. Skang, bukan je pompuan2 melayu yang nak ikut trend pompuan2 korea ni, laki pun nak juga. Ekeleyh,, muka macam mat endon nak buat rambut macam k-pop. Tengah hari buta nak pakai sweeter bulu2 ala2 k-pop. Kasut pulak nak macam Justin Butoh, eah salah, Justin BIBIR.. Apa benda mangkok la dorang ni. Ada orang korea sana tiru artis Malaysia? Ada? Ada? pelik2.

Memang la orang cakap kebebasan sendiri, hak, tapi berpada2 la. Benda yang bukan2 tu x usah la nak ikut. Ni rambut keriting nak wat stail korea. Ada yang sanggup rebonding tu semata2 nak wat pesyen rambut abang2 korea tu. Last2 rambut rosak, padan muka. Baik duit dorang tu bagi kat orang kafir macam aku ni, dapat pahala jugak tahu?


Ha, terbaru dan terkini, maybe aku yang lambat sikit kot. Ha group k-pork Malaysia. Eah salah lagi, K-pop Malaysia. FUh, dasyat seyh... Fenomena korea sampai ke sini. Tapi group2 macam ni aku salute la pasal dorang bukan setakat minat, tapi mampu menjadi seperti k-pop. Tahniah. Bangga i. Kan Malaysia Boleh. Kan Kan? Ha ni baru betul. Kalau setakat ikut2 pesyen, stail, trend je tapi xtau nyanyi, dancing macam k-pop buat apa kan.? Jadi pada aku k-pop versi Melayu Mudah Lupa ni sangat membanggakan lah. Bila aku tengok balik, dorang ni comel2 juga sebenarnya. Cute n sweet.







Comel kan? 






Pompuan pun ada. Macam Girl Generation? G mampos


Yang ini xpe..
Sek bek yang ni lawa.
Kalau muka macam amah, komen2..







Tapi ada yang lagi cute, ha yang ni lawa lawa, ensem , comel gitukk
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Hai, Saya Pig-Pop. Sweeter bulu2 asli.
Pe barang pakai bulu2 tiruan. hehehehe







2 comments:

  1. ak pon bukan na kata apalah.
    im k-pop fan. tapi sokong ngan ape yg ang kate tuh pasal kalo setakat dress up tp ta wat pape na wat ape kan.

    tgoklah nti ak bwk demam Malaysia plak g Korea

    ReplyDelete